fredag, juli 3

Fuktskador och fläckflugor

Hej hej hallå..

Snabb rapport från sommarland kommer nu.

Det mullrar en bit bort, torråska verkar det som. Det är varmt och kvavt. Alfons har fått värmeutslag och fuktskador under hakan, på halsen alltså.
I natt väckte en enveten fluga mig en sisådär miljard gånger. Tur det inte var en fläckfluga, för dom bits säger Jocke.

Mullret kommer närmare. Vi har det gött, om man bortser ifrån att jag har lite småsvårt för värme ni vet.

Udo har kommit fram har jag fått rapport om, trevligt, han verkar trivas. Min brorsdotter Moa har sett kort på honom och vill också få ett gosedjur a la Sara.

Nu orkar jag inte skriva mer. Hörs om någon dag eller fler.

1 kommentar:

Anna sa...

Hej!

Längesen jag kikade in hos dig. Har inte så mycket tid att blogga runt längre!

Regn även på Gotland idag!

http://www.gratispremium.com/?ref=153865