måndag, juli 13

Hemma igen

Hej hej.. Nu är vi hemma i borlänge igen. Det var två snabba och intensiva veckor på öarnas ö, Gotland.

Jocke stapplar sakta fram på kryckor, Alfons blir allt snabbare på golvet och jag, ja, jag är nog ungefär som vanligt tror jag.
I fredags var det den stora FamiljefejdenFotbollen. Varje år blir någon skadad på något sätt. I år var det Jockes tur tydligen. Någonstans i andra halvlek snubblade han till och något sa Smack i benet någonstans. Han ska ringa sjukvårdsrådgivningen idag för att höra om vi ska åka på akuten eller inte. Hem lyckades vi ta oss tack vare att hans föräldrar kom ner till Nynäs och hämtade oss igår.

Förresten, en sak är annorlunda med mig. I alla fall om man kollar och jämför med den senaste veckan. Jag är lite piggare. Fick äntligne sova i min egna säng med gott om plats både för mig och Alfons. mmmm..

Förresten, lite skvaller. Jag har hört att Mikael Persbrandt (eller hur det stavas/heter) hade semester på gotland aldeles nyligen, tydligen ska han ha lämnat sin rock hemma enligt en mycket säker källa.

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865