söndag, januari 24

Bert Karlssons framtida talang!!

Hejsan!

Nu var det ju så länge sen jag skrev något att ni förtjänar en riktig höjdare.Ni vet den där tvserien om JR och Bobby och alla andra Ewings och deras affärer och intriger. Dallas. Den här familjen gillar Dallas.Och då menar jag verkligen Hela familjen. Se här får ni allt se. :)

Inte alla som kommer springandes när Dallasvinjetten hörs från tvrutan eller?

Vidare bjuder jag på ett härligt dansnummer av och med Alfons.

Jag tycker mig skåda i glaskulan en strålande karriär. Snart kommer talangjägare som Simon Cowell och Bert Karlsson jaga oss för ett kontrakt. Även om dom kanske mest är ute efter sådana som sjunger så kan de förstås inte alls motstå vår talangfulle och charmige son. Antar jag.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha! Vilka härliga videoklipp! Alfons kommer bli en stjärna!

Kram!
/Cornelia

http://www.gratispremium.com/?ref=153865