torsdag, mars 18

Gotland, Klintehamn..

Har aldrig sett så många svanar på ett ställe förut. Som en svanfarm.

Annars har vi det superfint, Alfons och jag. Vi blev visst lite förkylda men det är smällar man får ta när man försöker gå ifatt ett stort antal steg. Jag ligger nämligen bra mycket efter Cornelia, hon som jag stegtävlar med ni vet.

Ska försöka komma tillbaka och ge er lite bilder på vad vi gör och har gjort.
Kan nämna lite kort att jag bland annat köpt en lyxig virknål för 84 spänn och garn i en ansenlig mängd. Käkat fika och glass. Traskat en hel del steg. Pratat en hel del. Virkat otroligt lite och räddat Alfons från många hjärnskakningar. Grinigare pojk fick man leta efter några dagar där. Nu verkar han frisknat på sig lite och vips så är hans vanliga strålande personlighet framme igen.

Nu ska jag kurera min hals med lite mera te och sen blir det sängen.

G´natt!!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865