tisdag, mars 2

Morrn Morrn!

Igår trotsade jag och Alfons snöovädret och alla oplogade småvägar i stan för att hämta ut mina nya glasögon.
Jag hade ju självklart fått sämre syn på kontrollen jag hade för snart två veckor sen. Så då fick jag köpa nytt. Det blev ett par solglasögon, det är ju irriterande att inte kunna se när solen skiner, och ett par vanliga glasögon.

Elin var med och hjälpte mig med Alfons och var mitt goda smakråd vid valet av brillor. Så nu sitter jag här, och ser både bra och bra ut. Typ.

Kanske kommer bildbevis senare under dagen, det beror på om jag lyckas knäppa en bild där jag inte ser död ut. Var uppe sent inatt och upp tidigt på det. Kom väl hem vid kvart i ett eller något sånt. Sen tar det en stund innan man kopplar av tillräckligt för att somna.
Alfons gav mig sovmorgon ända till kvart över fem istället för kvart i. :) DET tackar vi för. Dessutom gick han med på att sova lite till efter frukosten. :) Han är så snäll mot sin mamma ibland.

Nu ska jag försöka virka lite, fått in lite mössbeställningar som jag vill få klara.


:)

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865