onsdag, mars 10

Steg

Tjenare..
Här sitter jag och sörplar kaffi, Alfons försöker käka Miniderm samtidigt som han tittar på när Teletubbies dansar.
Nu har jag jobbat sista gången innan min tur till min älskade ö. Kom hem vid ett eller något sånt inatt. Men eftersom jag sovit så länge på natten innan så kunde jag inte gå isäng förrns strax efter två tror jag det var. O så upp med tuppen A vid halv sexsnåret.
Trött men inte död. Gött att inte sova fullt ut igen. hehe..
Nu vidare till Utmaningen . Jag tycker att jag går och går och går. Men Cornelia knäcker mig varje dag.. Nu är hon snart en mil före mig. Och hon jobbar heltid. När hon går sina steg har jag ingen aning om men jag hoppas verkligen vädret på Gotland manar till promenader.
Nu dax för lite bus och lek med Alfons.
..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865