torsdag, augusti 20

Den vilda Bebin och han sjuka mamma.

Alfons hade en vakennatt inatt så det hade jag med, för han kunde självklart inte vara vaken själv. Inte med alla hans nya snabba kunskaper i allmänt rivande.
Jag som behövde vila och förhoppningsvis mota den förkylning som hotat i några dagar med att komma på besök i min kropp. Nu hade jag inget motstånd att komma med så här sitter jag nu, med en täppt näsa, dunkande skallvärk och allmän dödströtthet.
Alfons i sin tur skuttar gott på golvet, leker med kort och andra föremål som kommer i vildungens väg. Min egna vilda bebi. Självklart är han superglad och det tackar jag för.


På dagens schema står det: Vila och Att se till att Alfons är nöjd (vilket kommer innebära motsatsen till vila skulle jag tro). Men så fort den lille knatten slumrar till skall jag minsann slumra så mycket jag kan jag med. Hela dan..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865