torsdag, augusti 6

Galen kvinna löper amok.

Tänk er scenen när Ronja precis sagt att hon inte längre har någon far och sedan flyttat med Birk till Björngrottan. Mattis rider vildsint i natten. Han verkar helt galen och det är han ju på sätt och vis.. Hans dotter, hans liv, hans glädje, har ju rymt.

-Jag har inget barn, ropar han, jag har inget barn.. Jag.. Har.. Inget Barn.. och så vidare tills han till slut skriker..
-Jaaaag haaaaar inggeeee baaaarrnnn!!!!!...

Tänk er vidare att istället för Mattis så är det är jag som sitter på den där hästen, eller, nej, tänk er att hästen är en soffa istället. Det är mitt i natten (/på kvällen) och så byter ni ut b:et mot ett G...
Här sitter jag helt vild och galen och vrålar..
-Jag har ingeeee Gaaaaaaarrnnn!!!!

För nu saknar jag verkligen grått garn så jag kan virka vidare på den där sjalen som kan bli så snygg.
Om jag bara hade lite mer av det gråa garnet.

1 kommentar:

Neijlice sa...

HAHAHAHAHA! Klockrent Sara!

http://www.gratispremium.com/?ref=153865