fredag, augusti 7

Klänning för karlar..


Just nu är jag sämst på att fota saker. Tydligen. För jag är ju ändå ganska känd som tanten som fotar minst tie kort på sonen och ett par tre stycken på något annat varje dag. Typ på svamp eller en blomma eller något.
Nu är det flera flera dagar sen jag ens hade fram kameran känns det som.

Ikväll hade vi ett gyllene tillfälle att fota. Familjen (delar av den) är ju här. Så vi passade på med en halvanordnad liten grillafton vid sommarstugan. Det badades, grillades, och käkades och slogs mot mygg. Det var riktigt trevligt. Uppslutningen var stor, tror vi räknade att vi var hela 17 stycken där som samsades om allt. Och ja, det fanns gott om motiv så att säga men jag orkade inte leta fram min kamera. Nåja, den fick väl lite semester då.
Imorrn blir det ingen vila nämligen.
Då håller vi dop. Sen mat och fika på det. Måste komma ihåg att använda kameran. Det är ju med ganska stor sannolikhet den enda gången vi får se Alfons i klänning. Eller så får vi se honom många gånger iförd snarlik outfit, men då ska vi iallafall ha kort på hans premiärtur i klänning.


Posted by Picasa

2 kommentarer:

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

mums vad gott med grillat :)

Sofia [gaspedal.blogg.se] sa...

tack så mycket!!
ja jag gillade dem.. :)

http://www.gratispremium.com/?ref=153865