fredag, februari 26

Ännu en virkad mössa!

God morgon!!


Eller nu är det ju nästan lunch men ändå. Ännu en mössa är klar. Måste säga att jag är ruskigt nöjd. Så nöjd att jag nästan vill behålla den själv.

Vad tycks??

Nu vaknar lilla Alfons hör jag, snart dags för lite kockatjat med andra ord. Vilken tur att jag förberett våran lunch, det är nästan bara att slå sig ner och hugga in. Kyckling och quinoa för mig, kyckling och potatis för lilleman. :)
Efter lunch ska vi ut och gå, ner på centrum, köpa mera garn, för av någon skum anledning är det blå garnet slut här hemma. Hmm, konstigt eller hur?
Förhoppningsvis kan jag lyckas få honom att testa gå lite själv också, han behöver bli av med lite energi, lillskrutten. Igår klättrade han i trapphuset. Två hela trappor innan han lät mig ta upp honom.


Nä, lunch var det..


Posted by Picasa

1 kommentar:

mom sa...

Snygg --bra bakhäng--hur många maskor runt om ,nr på nålen, garngrovlek???Du har varit riktgt flitig.

http://www.gratispremium.com/?ref=153865