måndag, februari 22

OS-mössan!!

som jag skulle försöka mig på att virka blev en OS-skål. Om man kan kalla något som är mjukt för en skål vet jag inte men. Den liknar mer förvaring än huvudbonad. Kanske om man hade ett stort stort hår.

Bild kommer senare idag, kamerans batteri orkade inte längre. Den har varnat i minst en vecka nu så det var väl nästan på tiden ändå.

Nu önskar jag mig bara garn i rätt färger så jag kan virka den igen, fast med lite ändringar här och var. Det som är jobbigt i det hela är att det är ungefär 20 minusgrader där ute. Inte så lockande. Men, solen skiner och vi behöver ändå ha hem lite mat så jag kanske ska bylsa på oss alla kläder vi kan hitta och ge oss ut på en vända?!

Underbart med ett projekt som blir klart på en dag. Började nämligen virka några varv på den igår innnan jobbet, sen några varv på rasten och resten framför några avsnitt Dallas på kvällskvisten. Lovely!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt att du beskrev den som en skål. Min blev lika tokig, eller så är det helt enkelt mitt huvud som inte passar i den. För egen del ger jag upp (ids inte göra en ny).

http://www.gratispremium.com/?ref=153865