onsdag, februari 17

update..


Alfons provar mössan jag stickade till honom som bebis.

Idag ska Tant Sara till optikern. Det behövs nya brillor. Kanske med lite bättre skärpa, tycker jag ser sämre. Egentligen skulle jag vilja ligga i sängen brevid Lilleman och snusa men eftersom jag ska iväg så kan jag inte koppla av. Suck.

Alfons är förresten inte längre minst i tjocka släkten. En liten kusin, Thor kom till världen i måndags, och nu längtar jag ihjäl mig efter att få åka till ön och sniffa och klämma lite. Thor, vilket fint namn och av de två bilder jag sett på honom kommer han antagligen få många hjärtan i brand i sina dar. Det där ligger ju i släkten ni vet. ;) En goding!




Posted by Picasa

1 kommentar:

Batte1702 sa...

jo nu e han äntligen här vår lille prins =).. vi längtar efter faster o kusin oxå... kram

http://www.gratispremium.com/?ref=153865