lördag, februari 6

Melodifestival..

Den var precis så tråkig och värdelös som jag alltid tycker. Till en början. Efter några avsnitt brukar jag tina upp och gilla allt. Men idag så sa det klirr, så gillade jag till och med Dolph, trots att han mimade. Och ordet action i A little less conversation and a little more action, please, fick helt plötsligt en helt ny innebörd för mig.

Låtarna kunde gå hem. Hmm.. Dolph och i nödfall Måns får vara kvar, resten kan gå hem! Ut me packet!


Nu har jag avklarat den recensionen så nu kan jag återgå till ett av mina favoritämnen. Alfons. Som säkert just i detta nu ligger och slumrar sött. I någon annans hem. Nämligen hemma hos Anette. Saknar min lilla kis. Grymt mycket.
Fast nu får jag ju både sörpla vin och sova hela natten. Det ni!! :)

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865