måndag, februari 22

OS-mössa!! del 3



OS-mössan som huvudbonad!!


Den kanske inte blev så pjåkig ändå. När jag väl fick se den på skallen så ser den inte alls dum ut. Den är stor, det är den. Och jag vet, färgerna är fel. Gjord i fasta maskor istället för halvstolpar som jag förstått att orginalet är gjort i.
Men Men.. Smällar man får ta, eller vad säger vi?!
:)
Just ja, köpte garn för 205 kronor förut idag. Varje gång jag är i den lilla garnboden är det alltid gott om folk som handlar. Det trodde jag inte, när jag hittade butiken. Då tänkte jag mig att det kanske inte alls var lätt att gå runt ekonomiskt sett. Om jag någon gång flyttar tillbaka till ön och Klintehamn så måste jag öppna garnbod. Livet är kort, man måste våga.

Så nu ska jag klämma lite på dom garnen samtidigt som jag sörplar på kaffi och kollar på OS. Jocke är på hockey så det blir ingen Dallas idag
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Elle sa...

Åh så fint!

Klara sa...

Om du flyttar till Klintehamn och öppnar en garnbod så flyttar jag också dit igen och kommer och handlar varja dag. Eller så får du anställa mig.

Ninna sa...

Det är fantatiskt så många OS-mössor som virkas runt om i Sverige! Gissar att även du väcker uppmärksamhet när du har på dig din :)

http://www.gratispremium.com/?ref=153865