onsdag, september 23

Den andra sidan..


Här har vi Alfons, så som få har sett honom. Grinig. Observera det fasta taget i min tröja och den mycket klagande minen. Ljudet kan ni ju inte höra men jag lovar att det fanns.
Snart ska vi se på film, Jocke och jag. Det blir In a dark place, en av filmerna vi hyrde i lördags men inte hunnit sett ännu. De andra filmerna var Benjamin Buttons osv och Killing Room.
Benjamin Button var en ganska lam film om jag ska vara ärlig, Fast det hade jag ju väntat mig ändå. Självklart grät jag en skvätt när han dog iallafall. Men det var för att ett litet barn dog. Det kändes som Forrest Gump fast sämre. Vad tyckte ni om den?
Killing Room var bra, mycket bättre än jag förväntat mig. Den kan ni gott och väl hyra och se om ni inte redan gjort det. Inte så läskig men lite obehaglig kanske. En film man får tänka till lite granna till.
Och så har vi då in a dark place kvar.. Får återkomma med omdöme på den. Jag hoppas på den så då är den säkert inte alls nå vidare bra.
Fick min lönespec idag, jag är nöjd! Även om det mest beror på att det dragits för lite skatt så känns det skönt att den här månaden inte kommer gå minus. Nu kanske jag ropar hej för tidigt här eftersom jag inte vet hur mycket mammapeng jag får. Men rent logiskt tänkt så borde jag kunna ropa hej hur mycket jag vill.. (för trött för ett ordenligt skämt så ni får hålla till godo med följande något oroliga rolighet) Hej Hej!!
AIK verkar vinna över Mora i hockeyn idag. Säger jag, 15 minuter innan allt är över. Det kan hända mycket på några minuter ju. Som nyss, när de gjorde två mål på en minut bara. Vi får väl se hur det slutar.
Nu ska jag sluta svamla och plocka fram det rosa garnet så den lilla grisen jag virkat får ben också.
Nattinatt!!

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865