tisdag, september 15

Reklamblad är bra leksaker!

Alfons river och smakar reklamblad under bordet.
Jag läser bloggar och håller koll så han inte får i sig mängder av papper.

Helgen var jobbfylld, måndagen likaså. Idag är jag ledig så vi har varit på öppna förskolan igen och sedan blev det en liten promenad som vanligt.
Nu e lilleman nyäten och jag ska snart masa mig ut i köket för att göra mig själv lite käk. Vad sägs om lite Kakao och Mint shake?! Varm såklart.. Mmm.. (?!)


Hehe, det spelar ingen roll hur många slantar man lägger ner på dyra och utvecklande leksaker. Ett reklamblad håller honom mer nöjd och sysselsatt än jag sett på ganska länge. Det prasslar, går att bläddra, är färgglatt, smakar annorlunda och dessutom, Man får förstöra det!! O då låter det ännu roligare!
Perfekt brummar Alfons och pusslar vidare med småbitarna.

1 kommentar:

Batte1702 sa...

blir nervös på dig akta så han inte sätter nåt i halsen =)

http://www.gratispremium.com/?ref=153865