fredag, september 11

Loppisrunda



Hej hej!!

Idag har vi varit på hörselkoll på lass med Alfons. Han hörde som en uv, räv eller fladdermus eller något annat djur. Något djur som hör ruggigt bra.
Besöket gick så kvickt att jag lyckades övertala Jocke om en liten loppisrunda innan vi åkte hem. Det resulterade i att jag fyndat en fin virkad filt för 20 kronor bara. Fantastiskt!
Allt på bilden för 57 kronor, inte illa måste jag säga. jag är nöjd.

Nu ska jag först ta hand om mina farmer på facebook och sedan blir det kaffi framför en film hoppas jag på. Vi får se vad Alfons gillar den iden. Antar att det slutar med en hel del bus på golvet istället. hhiiihhhii..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

mom sa...

Mmmm-inte illa..tyckte att jag såg nåt om jul..gamla takter ,gamla passioner kommer tillbaka när man mår bra--kramar.

Moni sa...

åhh, stora julboken!! Den har min mamma och jag bläddrade i den varje jul som liten. Och för ett par år sedan fick jag tag på en egen på second hand *lycklig*

http://www.gratispremium.com/?ref=153865