torsdag, september 3

Viktkampen, Cambridgekuren

Godagens!

Jag kom på att jag nu ska börja en ny etikett för mina inlägg.. Nämligen Viktkampen!
Det är en stor del av min vardag, detta krig mot kilona. Nu har jag iallafall äntligen tagit tag i mig själv och börjat med Cambridgekuren. Har precis gått in i vecka tre nu. Hade vägning igår och allt går bra måste jag säga.

Första veckan var en mardröm, det kändes som veckan var minst en månad lång. Jag gick på ren kur och åt tre pulvershakes per dag och minst tre liter vatten. Resultatet blev -3,7 kg. (Super!)
Men det var för jobbigt att inte få äta så nu går jag på kombinerad kur. Jag käkar pulvershakes två eller tre gånger per dag och sedan får jag äta nyttigt och lite en gång per dag. Det funkar fint. För nu FÅR jag äta, vilket innnebär att jag INTE MÅSTE äta. Perfekt! Vecka två blev resultatet - 3,0 kg! (Ännu mera super!!)

Så, så här fortsätter jag tills vidare. Synd bara att det är ganska dyrt. Och pengar är som sagt inte något jag har gott om.

3 kommentarer:

Batte1702 sa...

har massa kvar som du kan köpa av lille jag... duktig du e som kämpar på... heja heja

Emilia sa...

Du är så jäkla duktig! Hejja Hejja!!!

Neijlice sa...

Men gud va kul! Go girl! Kämpa på gumman!

http://www.gratispremium.com/?ref=153865