onsdag, september 16

Viktkampen, Cambridgekuren

Jahaja, då är vi hemma igen, jag och Alfons. Efter ännu en vägning och promenad. Idag spanade vi in Dollarstore, Röda korset (som hade superrea) och Borlänge Väveri (som jag velat spana in i flera år).

Vägningen gick bra igen, pijuuu!! Eftersom jag börjat äta lite mer var jag väldigt osäker på om jag skulle gå ner något den här veckan. Anledningen till att jag börjat äta mer är (om ni inte hört det redan,) att jag en dag började sluddra på jobbet. Alltså, min mun betedde sig sådär lagom småroligt full. Vet inte om det var vattenförgiftning, energibrist eller bara gifter som skulle ut eller vad det var.
I vilket fall så äter jag lite grönsaker under dagen också nu för tiden. Eller ett ägg.
Nu raskt vidare till resultatet..

minus 2,4 kilo!

Bra, bra och klapp på ryggen!

4 kommentarer:

Emilia sa...

Fy bubblans vad du är duktig!! Jag är grymt imponerad!!! /Milla

Batte1702 sa...

Hur mkt är de sammanlagt nu dåå?? Kanon duktig tjejja ;)

Sillen sa...

Bra som faen att bara orka dricka den där shaken du hade.
Kul att du var på jobbet idag

mom sa...

Jag är så stolt över din uthållighet-kramar.

http://www.gratispremium.com/?ref=153865