onsdag, september 9

Viktkampen, Cambridgekuren

Hej hej..
Ja, nu har ännu en vecka gått med kombinerad cambridgekur. Det har gått helt okej nu med, men, jag har lyckats glömma påsar ibland. Inte bra. Tanken är ju att man ska äta tre påsar och en måltid. Nu har jag kommit på några dagar att jag bara käkat t ex en påse och så Mat då. (För maten skulle jag aldrig glömma, hehe).

Vet inte exakt hur det ligger till, men jag får iallafall för mig att om man äter för lite så börjar kroppen tro att jag är med på Robinssonön och därför tror att det är svält.
"Spara alla resurser" ungefär. I vilket fall så hade jag gått ner 1,6 kg denna knappa vecka. Fick nämligen väga mig igårkvälls istället för nu på förmiddagen av den enkla anledningen att vi skulle träffas och gå på Öppna förskolan igen! :)
Nästa vecka blir det onsdagen igen, hoppas det fortsätter gå lika bra.

2 kommentarer:

Andreas Heydeck sa...

Hejhej!
Bra utveckling på din kur!
Jag bloggar också cambridgekuren på http://mincambridgekur.wordpress.com

// Andreas

Batte1702 sa...

fel sara... 2 påsar en måltid

http://www.gratispremium.com/?ref=153865