onsdag, september 9

Hoo hoo!!

Idag var vi på öppna förskolan igen som vi sedan rundade av med en långpromenad. Vad trevligt det är! Att inte gå ensam, att ha någon som svarar mer än gugg-gugg eller BA!
Det är uppenbart att jag mår bra av att umgås lite med folk.
Jag kanske inte alls är så socialt fel som jag så länge fått för mig.
Sofia (Den Evigt Visa, som jag alltid (erhm, numera) brukar kalla henne) sa i princip att jag bara var rädd. Hon har så rätt så, som så många andra gånger. Jag har lång inkubationstid på Visa ord bara. Men någon gång ska väl polletten trilla ner för fler smartheter som sagts mig.
Jag har gott hopp alltså. Det är ju skönt, en stor förbättring!

Nä, nu har jag inte tid att sitta här längre, måste börja med lite mat till frysen och såklart äta själv också, insåg nyss att jag inte ätit ännu idag, inte bra. (se tidigare inlägg) Hur kunde jag nu glömma att äta dagen efter jag fått bassning, det undrar jag det. Nåväl.

Ha de gött gött gött..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865