torsdag, november 5

Filmtime!!


Eftersom snön fortsätter att dala ner från skyn OCH jag storkokar nyttig soppa så tycker jag att jag är värd att äntligen få se min kära film Love Actually.
Den tillhör min jullängtan nu för tiden. Jag måste se den och Tomten är far till alla barnen. Helst flera gånger och absolut innan december har börjat. Jocke skippar gärna Love actually har han sagt. Den är inte för mig, sa han. Skumt?!
Men vet ni, äntligen får jag se den på DVD, med några eventuella extramaterial. För jag har nämligen bara haft den på vhs, så gammal är den (eller jag) att jag skaffade den på vhs från början. O nu, härom dagen fick jag den, på DVD!! Av Joachim. :) Rart va?!


I vilket fall.. Nu ska jag se den och längta efter julen lite till..


PS. Borde jag skaffa en julkategori?!! hmm DS.

1 kommentar:

Skåningen sa...

Tomten är far till alla barnen, är ett måste så här strax före jul. Har sett den många gånger. Blir aldrig trött på den.

http://www.gratispremium.com/?ref=153865