torsdag, november 5

Snööööööö

Det snöar!!
Snart är det Juuuuul!!
Här sitter jag med ögon som tindrar och händer som fnasar sönder. Började julstädningen imorse, med en rejäl skurning under badkaret och tillhörande avlopp. Jag vill inte veta vilka bakterier och mögel och skit som levde där. Hittade en packning till duschslangen iallafall så nu kanske det inte behöver läcka så mycket vatten ett tag till.
Men, mina händer fixar verkligen inte diskmedel eller andra medel eller ens vatten faktiskt. Supertorrt. Jag får vara glad att jag inte får eksem som min bror åtminstonde.


Har ni hört viktrapporten? Minus 2,3 kilo! Åh, hej o hå, jag är så bra!
Nu ska badkarskanten tillbaka igen.

1 kommentar:

Sillen sa...

Nice viktminskning. Är det nu efter att du bytt metod??

http://www.gratispremium.com/?ref=153865