söndag, oktober 25

Aggression mot bantarsamhället.

Hej hej...

Kan ärligt erkänna att jag somnade ifrån filmen igår. Den var verkligen bra och spännande så jag måste verkligen varit trött. Ikväll ska vi se Funhouse.. Nej just ja, vi bestämde oss för att se The Core istället. Vi får se om den är givande. Im mostly in it for the virkning som ni vet.
I går började jag nämligen virka på något långt, vet inte riktigt vad det blir, än så länge är det med något bältesliknande, men det skulle mycket väl kunna bli en kjol eller kofta eller halsduk eller vad som helst. Eller orm som jag fick förslag på på jobbet idag.

Imorrn ska jag ringa lite varstans tänkte jag. Höra om det finns någon hjälp att få i kampen mot övervikten. Jag är trött på Cambridgekuren. Jag är trött på att betala så mycket pengar på E- ämnen hit och E-ämnen dit. På fejkade produkter som mest gynnar fel personer. Dom är inte där för att hjälpa, dom är där för att tjäna pengar. I sjukvården får dom sin lön ändå, utan att dom behöver sälja pulver.


"Håll ut systra mi. Du kan se igenom deras mask och deras leende av plast.
Deras, Botox hysteri, men är det till en lycka eller last när ditt smajl sitter fast.
För varje dag som passerar, bevittnar man hur någon ung själ havererar.
På grund av något sjukt ideal dom planterat, du är ingen vara man kan reklamera.
Men du vet när dom vill lära dig bli smal utan att banta.
Med så mycket plast i kroppen att dom går o panta.
Men det är inte dig dom vill ha det är dina slantar,
så dom är inga vänner å dom e inga bekanta. "

Kapten Röd, ett utdrag från den fantastiska låten Ta inga Order.

Jag tycker att ni ska ta och lyssna på den skivan. Har tyvärr inte sett den på Spotify ännu, men förhoppningsvis så kommer den. O tydligen är min flashplayer ur tid så inte kan jag se om youtubevidoeosarna är något att ha heller. Själv har jag ju skivan. Ni få chansa på youtube helt enkelt.. Kapten Röd- Ta inga order!


Nu filmtime här...


PS: Inte någon som vill ha lite byteshandel??DS.


1 kommentar:

Daniel sa...

Vill me på filmkväll!

http://www.gratispremium.com/?ref=153865