tisdag, oktober 6

BVC och Ajvideböcker

Det blir inget besök på BVC för Alfons idag. Vi sköt fram det en vecka istället, kanske lika bra det. Så hinner alla kanske bli friska tills dess.


En ny kategori lägger jag härmed till här på min lilla blogg. Läsning..
Jag har kommit på några böcker jag vill läsa. Av han Ajvide.. Hanteringen av odöda , Pappersväggar och Människohamn så klart. Av baksidetexterna att döma så låter det som perfekta böcker för mig.
Nu är då frågan.. Ska jag beställa från nån sida på nätet på en gång, medans lusten ligger på, eller ska jag avvakta lite.. hmm..
Det var länge sen jag läste ordentligt, till förmån för handarbete av olika slag kan jag förstå. Nu börjar lässuget pocka på igen. Det som är lite synd är att jag har minst fyra olika böcker här som jag borde läsa först, innan jag köper nytt. Hmm..

1 kommentar:

Cornelia sa...

Låna på biblioteket! Då kan du med gott samvete läsa dom innan du läser dom andra böckerna. Dom har du ju kvar så dom kan du läsa när som helst, biblioteket vill ha tillbaka sina, alltså högre prioritet att läsa dom ;o)

http://www.gratispremium.com/?ref=153865