onsdag, oktober 21

Viktkampen, Cambridgekuren

Ja, vägningen visade minus, pijuuuu! Minus o,6 kilo är inte mycket men som vanligt får jag vara nöjd så länge det är minus.
I övrigt har jag haft en tröttisdag. Helt färdig i kroppen och knoppen. Så efter vägningen tog jag första bästa buss hemmåt men vi gick av några hållplatser tidigare så vi skulle få en liten prommis åtminstonde. Samtidigt hämtade jag ut mina nya böcker.. Hanteringen av Odöda och Pappersväggar som jag skrev lite om häromveckan.

Eftersom jag fortfarande är helt slut, trots en dags vila, så ska jag nu testa en ny virkmojäng med en kopp kaffi. Sen bläddra lite i Allers jultidning och sedan läsa tills jag somnar. Eller så slår jag igång Hockeyn. Leksand-Mora.. vi får se vi får se..

1 kommentar:

Magnusen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
http://www.gratispremium.com/?ref=153865