onsdag, oktober 14

Gå ner i vikt med Cambridgekuren

Så har det gått ännu en vecka och det var återigen tid för vägning. Den här veckan har som ni vet gått i sjukdomens tecken och jag har mest varit hemma och slöat. Vilket visade sig på vågen.. "Bara" minus 0,7 kg idag. Jag är glad så länge den inte visar plus såklart men nu känner jag att det är på tiden att jag engagerar mig lite mer. Ska skärpa till mig lite och gå en god promenad minst fem gånger i veckan hade jag tänkt som början.
Vi får se vart det slutar, längtar en del efter känslan man hade förr i tiden efter ett hårt badmintonpass. Någon som vill börja spela badminton med mig? I nödfall kan jag tänka mig någon annan aktivitet såklart bara det sker minst en gång i veckan. Någon som känner sig hågad?



Imorrn bitti ska jag iväg och klippa kaluffsen, kort hade jag tänkt mig. Fira mina 15,1 kilo kanske. Inte för kort men nu är jag redigt trött på denna jäkla toffs jag har varje dag. Helst ska det vara så kort att det helt enkelt inte går att få upp i svans men ändå så långt att jag inte känner mig som en nyfriserad militär (om nu militärer nu för tiden blir snaggade.. hmm).

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865