fredag, oktober 2

Sjuk på en fredag..

Morrn Morrn!

Vilken lång natt jag och Alfons haft. Lilleman fick feber igår så den har härjat runt hela natten. Vilket innebär att Alfons haft svårt att koppla av, som i sig leder till att jag varit vaken merparten av natten.
Det har varit vatten, mat, för varmt och för kallt och säkert en del mer som jag inte kunde lista ut. Hoppas vi inte höll hela huset alltför vakna.

När vi efter mycket om och men verkat fått sova nån timme eller två börjar han böka och stånka runt. Odören slog mig i ansiktet men jag var för trött för att öppna ögonen utan vände mig bara åt andra hållet. Några pruttar och mera stånkande och ännu värre doft får mig tillslut att tvinga upp ögonen. Tror ni inte han ligger på mage med benen uppdragna under sig och blöjrumpan cirka fem eller tio cm ifrån mitt huvud. Inte konstigt jag blev slagen av odören när han bokstavligt talat verkligen pruttat i mitt ansikte. Mysigt. Det får inte bli en vana sa jag till honom.

Nu verkar han ha vaknat igen.. Hej hej..
Upp för blöjbyte..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865