onsdag, december 9

Godis till Jul!

Japp, gott folk. Idag sker det.

Idag börjar det stora gottandet! :) Eller jag ska börja göra JulGottinorra helt enkelt. Sitter och letar efter ett recept på wienernougat som jag sett någonstans. Synd att jag inte minns var. Har dock för mig att det var så enkelt som choklad, nougat och flagad mandel bara så i värsta fall får jag väl chansa.
Jag älskar att göra goda saker! Så mycket att jag en stund för några dagar sen kom på att jag borde bli sockerbagare. Efter lite googlande kom jag sen på att titeln sockerbagare i princip inte längre finns men däremot konditor. Vidare visade undersökningen att utbildning fanns i göteborg på heltid. Tror att jag helt enkelt får lägga den önskan på hyllan.

Nåväl, idag ska jag skapa godaste gottet på länge har jag bestämt. Magi i köket.

Tjing..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865