lördag, december 12

Julespa.

Idag har jag varit hemma och kurerat mig. Från svidet bakom näsan och halsontet. Jag kan inte påstå att det har hjälp så enormt mycket då jag ännu lider av samma symtom som i morse.
Egentligen skulle jag nämligen hem till svärmor och göra leverpastej. Från grunden. Riktig leverpastej. Utan karlar. Bara kvinnor.
Jag hoppas jag är frisk till nästa gång :) .

Jag har softat på soffan, vi såg de sista två avsnitten av Varuhuset säsong 4 när Alfons vilade middag så nu längtar jag efter säsong 5. Vi får se om tomten kommer med nåt liknande i julklapp kanske.
Joachim har ganska nyligen gått hem till en vän för lite ölande. Alfons kollar på Bilar och jag bloggar. Egentligen borde jag sticka på kalenderstickningen men när man ligger en sisådär 4 dagar efter så känns det inte så roligt längre. Det blir så stort, svåröverkomligt många maskor som ska stickas. Då tappar iallafall jag orken och sugen. Så jag har börjat fundera på ett nytt virkprojekt istället, som om jag behövde ett till.

Tjing..

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865