tisdag, december 15

Överraskningen var..

en heldag med mycket skratt och motion!!

Igår lurade Jessika iväg mig på en "hemlig resa" till mig enorma glädje. Hon kom och hämtade mig vid halv åtta och inatt klockan ett ungefär var vi hemma igen. Mot storstan. En heldag. En hel dag som vi spenderade i så många affärer vi bara kunde hinna med. Ändå kändes det som vi inte lyckats köpa något alls nästan på hela dagen. Vi var på ikea, på outlets, i centrala stockholm och slutligen på kista galleria. Pust. Jag har ingen aning hur många affärer vi averkade men roligt var det. Jag lyckades till och med hitta en tröja eller två till mig själv. Annars verkar det som att det mesta blev till Alfons. Klockan 22 stängde dom gallerian så då var det bara att åka hem igen.

I snöoväder. Det var inte så goda utsikter vi hade, men Jessika är ju en strålande bilförare så jag kom hem hel. Och väldigt glad och jag hoppas hårt på att hon måste åka och byta något eller kanske köpa nåt nytt för jag vill åka igen. Fast kanske det vore bra om jag hann jobba ihop lite mer kosing först.. hehe..

Idag snöar det vidare lite vackert sådär, måste skaffa en pulka så Alfons och jag kan ut och åka. Eller jag menar, Alfons åker och jag drar. :)

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865