lördag, december 19

Stegrekord och juleFrid.

Nu tar jag Jul.

Nu stressvägrar jag. Vi har småstädat allihop här hemma idag. Jag vet inte om jag kan tycka att Alfons ideer är så himla smarta men jag får väl lita på att han vet. Det ligger leksaker överallt. Precis som han vill ha det får vi anta.

Just ja, den stora nyheten för idag.. 20 små stapplande steg! Rekord minsann. Men det var bara just då det, nu har han återgått till sina två tre åt gången. Stora grabben!

Nu ska jag fortsätta i godisbaket en stund. Sen blir det film. Terminator 4 och eftersom jag bestämt mig för julefrid så tänker jag minsann ta ett glas julmust och knapra några chips.

Fridens!

1 kommentar:

Batte1702 sa...

Tack för det jättefina julkortet... Nu får Alfons stå som julpynt på köksbordet ;)...
GOD JUL & tusen kramar lille familjen svensson

http://www.gratispremium.com/?ref=153865