tisdag, juni 16

16 juni

Hej Hej
Solen skiner idag, det gjorde den förra tisdagen också, men då tog jag inte tillfället i akt. Det gjorde vi idag, promenad!
Vi är nyss hemkommna från en lång vända, jag och Alfons. Invigning av den nya stegräknaren.
Vi gick till mitt gamla jobb och hälsade på, käkade lite och pratade lite skit med de som råkade komma i vår väg, hehe. Sen gick vi på Apoteken, det vanliga och sen på Apoteket röda näsan, som min storebror alltid kallade det förr. Även känt som glasbanken eller kort och gott systemet. Det var gott om folk därinne kan jag rapportera, så har ni inte inhandlat det ni vill ha till midsommar därifrån föreslår jag att ni pallrar er iväg snarast. Det kommer nog inte minska i antalet kunder.
Sen tog vi en omväg för att kika lite på uppbyggnaden av staket inför Peace and Love. I och med den omvägen kan man säga att vi gått runt hela festivalområdet, campingen börjar ju redan här uppe, där vi bor, i år.
Stegräknaren är nu uppe i 12 243 steg, Vad bra jag är!

Alfons behöver nåt.. Återkommer säkert med mer rapportering senare, måste ta hand om honom nu. Kram
http://www.gratispremium.com/?ref=153865