måndag, juni 1

1a Juni

Morrn Morrn!

Idag tänkte jag ta det lite smålugnt, tvätta och röja lite. Sen vill jag promenera också.

(Funderar förresten på Blodomloppet som tydligen ska vara imorgonkväll, någon som vill ta en kvällspromenad med mig och Alfons imorrn för en liten summa på 150 eller vad det nu kan kosta?! )

Skallvärken sitter ännu i, den som jag drog på mig i värmen i skräddarbacken igår. Vi var och firade födelsedag och mors dag hos svärmor och svärfar igår. Tror det var årets varmaste dag hittills, jisses. Det kändes som hjärnan smälte lite granna. Jag gillar verkligen inte för varmt klimat. Man får bara skallvärk och mår dåligt.
Men jag överlevde och redan i eftermiddag ska det bli svalare igen säger dom på vädret. :)

I eftermiddag kommer jag få min Morsdagspresent! En soda streamer. Jag längtar och längtar, längtar efter att få göra eget bubbelvatten. Det borde bli det godaste vattnet som finns eftersom kranvattnet just här hemma är helt underbart. Jag har aldrig druckit så gott vatten som vi har just här. Åh, tänk när det kommer bubblor i det.. mumma skulle jag tro.

Nä, nu ska jag slå på lite härlig musik och sortera lite tvätt, kanske en kaffi på balkongen. :)

Hej hej

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865