söndag, juni 7

Skapa Youtubekändisar!

Nu ni, nu har jag varit på Partaj.

Jag hade så skoj, så skoj! Hoppas jag betedde mig tillräckligt bra för att bli bjuden på framtida fester. Den var nämligen helt perfekt, trevligt folk, lagom med dricka och egna trubadurer. Det är ju strålande måste jag säga. Tack, Tack!

Sen gick vi ner på staden, nu skulle vi svinga våra lurviga, och jisses vad det stuffades och skumpades och skreks. Så nu är jag hes, trött och nöjd över den här mycket trevliga och händelserika helgen.


Festen ägde rum hemma hos Sofia, jag tog några kort och filmade någon sekund då och då.
(Klicka för större bild)


Jag har lagt upp ett sångklipp från festen på youtube, kolla gärna och ranka högt nu! Så får Sofia och Bella bli youtubekändisar.

<----- Ni kan kika här till vänster, där ligger alla mina senaste youtubeklipp som ni ser.


En annan häftig och stor grej är att Alfons nu börjat säga Dada och tut tut eller något i den stilen. Dom klippen finns såklart också här till vänster.




Posted by Picasa

1 kommentar:

erika sa...

ja du festen var så lyckad å du skötte di alldeles utmärkt:P puss o kram

http://www.gratispremium.com/?ref=153865