måndag, juni 15

Monday, monday! Paket på posten idag..

MoornMorrn!!!
Vädret har lättat en aning, det stora gråa molnet ligger inte som en tjock smutsslaskig vintervante över vår stad längre. Nu ligger det snarare ett duntäcke, som på vädring ungefär, över oss.
Lite ljusare- Lite bättre! Men blåsigt, väldigt blåsigt..





Vet ni vad som kom på posten aldeles nyss?! Wihiii, perfekt måndagspost tycker jag. En stegräknare från min byteshandelskompis Cornelia! Tack, tack, den är helt perfekt och har dessutom, TaDaaa.. Ett snöre som gör att man inte ska kunna tappa den. Men, som Cornelia så fyndigt uttryckte det, det gäller att komma ihåg att fästa den i något. Tihi..


Helgen har varit härlig, om man bortser från vädret, fick lämna tillbaka mina linnen och se en hel del film. Spökfilmer är fortfarande lite för läskiga för mig. Åtminstonde var The Changeling det. Inte den nya utan den från 1980. Den är ruggig och bra så vill ni ha ett filmtips är den att rekomendera. Vidare har vi sett på en hel hög av seriemördarfilmer, Fredagen den 13e! Mycket bra filmer om jag får säga det själv. På plussidan har vi också det faktum att jag fixar att se dom, hehe. Varför har jag blivit så Hynsi (hönsig?! , osäker på vad det uttrycket betyder, kommer från min pappa iallafall) kan man undra? Men vad har ni gjort i helgen då? Nu lunchdags för mig och Alfons, men lämna massor av kommentarer nu!
Kram!!

2 kommentarer:

Neijlice sa...

Va gött :D Då kan vi påbörja rapporterna igen ;) Jag måste komma ihåg att ta på mig den bara, glömmer varje dag nu :/

Magnusen sa...

Jag vet fan inte hur man kommenterar dina inlägg såvida ingen annan har gjort det före mig. Då är det bara att klicka på kommentarer.

Nightwish sångare Anette Olzons blogg är skitkul att läsa varje dag! Har länkt till den från min blogg.

http://www.gratispremium.com/?ref=153865