onsdag, juni 3

Världens bästa bebis är korad!



Bara så ni alla vet så har Alfons vunnit pris i Bästa bebisen. Juryn bestod helt och hållet av Mig.

Så här glad och nöjd ligger han och leker efter en sovstund, helt utan att jag behövs.
Jag var inne och pussade på honom när jag hörde att han var vaken. Sen gick jag och läste vidare bland mina bloggar. Efter ett bra tag så tänkte jag att han måste somnat om, går in och kikar. Ja, så ligger han och filurar aldeles nöjd och tillfreds med livet.

Då slog det mig, Igen, att jag har världens bästa bebis och imorgon fyller han Halvår! Vad snabbt det gått (oväntat sagt va?!, hahha)

Nä, nu lär jag lägga på ett kol eller två, en promenad neråt centrum för att möta upp Jess står på schemat. Kramen

Posted by Picasa

1 kommentar:

Neijlice sa...

Ja det går himla fort!
Så härlig bild :)

http://www.gratispremium.com/?ref=153865