torsdag, juni 4

Alfons 6 månader




Idag blev Alfons 6 månader!


Vi firade med spagetti och köttfärssås och knäckemacka. Det var gott, tyckte Alfons, trots att det var första gången han käkade en sådan kulinarisk sensation. Vi firade sedan vidare med en hel hög leksaker också.

Tidigare idag var vi i falun med Jess och Casper, traskade runt i regnet mest. Lite fick vi handla, men jag önskar jag fått ett kvitto på min handel för jag vill lämna tillbaka den.. suck.. Inte den lilla väskan, för den är jag lite kär i av någon anledning.

Det blir en full dag imorgon, nu tar nämligen Sofie studenten. Det ska firas med tårta och kalas i skräddarbacken. Hoppas att det blir soligt imorgon, för alla studenters skull´.

hej, hej..



Posted by Picasa

1 kommentar:

Neijlice sa...

Men grattis grattis lille Alfons! :D

http://www.gratispremium.com/?ref=153865