torsdag, juni 11

Dop

Nu har vi börjat planera för Dop av lilleman.
Senare i sommar, nästan mot hösten är det tänkt att ske. Pratade med någon på pastorsexpeditionen idag och tydligen kommer en präst höra av sig till oss inom en snar framtid. I väntan på att denne kyrklige person ska göra det kommer vi fundera på hur vi vill ha det. Oh, jisses, det verkar vara en del att fundera på.
Det lutar mot att dopet blir i Stora Tuna kyrka iallafall, jag har aldrig varit inne i den så nu har vi ett projekt lagom till helgen. Den är Stooor, så mycket har jag snappat upp, och hela Jockes familj verkar vara döpta där. Det blir nog superbt skulle jag gissa på.

Ikväll ska vi se på Fredagen den 13 del två från 1981. Vi måste se om serien innan vi ser nyinspelningen som precis trillat ner i brevlådan.

Alfons sover och jag kan inte komma på något vettigt att skriva till er just nu. Ska ta mig en kopp kaffi och virka vidare på pingvinen kanske! :)

Inga kommentarer:

http://www.gratispremium.com/?ref=153865