söndag, juni 28

Semester!

Festivalbilder


Peace and Love veckan är nu över.Det känns lite vemodigt men samtidigt hade jag så roligt så jag är nog mest glad över att jag faktiskt gick. Fast bandnamnen inte var i det starkaste laget. Jag är mer än nöjd.



Ja, jag vet. Det har varit väldigt lite bloggande härifrån på sistone. Tyvärr kommer det fortsätta så i åtminstone två veckor till.

Nu åker vi till Gotland på semester nämligen!!

Wiiieeee!! Äntligen ska här spelas familjefejdenfotboll och grillkvällas och jag vet inte allt.

Just nu så håller vi på för fullt att packa alla kläder, leksaker och prylar som vi kan tänkas behöva. Jag ska försöka göra några blogginlägg så klart men jag lovar inget, det brukar vara full fart och väldigt lite slötid över för t ex tvtittande och bloggande. Visst låter det underbart!!??


Nu ska jag ha en riktigt fin semester men familjen, så det så.

Kram på er så länge!

2 kommentarer:

Neijlice sa...

Det låter jättehärligt! Hoppas ni får det riktigt bra! Kram

Maighstir sa...

Trevlig sommar, jag skulle tycka om ifall du kunde kommentera mitt skolarbete: http://www-und.ida.liu.se/~carka894/blogg/

http://www.gratispremium.com/?ref=153865