lördag, juni 13

Rapport från de odöda..

Gokvälls!!

Sitter här och rethostas lite. Lyssnar på Twisted Sister´s Burn in hell, jisses, den är ruggigt bra. Så bra att jag änskar att de kom till Peace and Love så jag kunde få se dom live.

Grannarna ovanför möblerar om eller så har dom jordbävning där uppe, vilket som.

Zombierullen igår då, tjaa.. De odöda var grymt snygga och väldigt bra. De gick precis som odöda ska, nämligen sakta! Manuset var väl hyffsat så jag är väl nöjd då. Fast egentligen ville jag ha mer zombies, mer bett och blod, lite bättre bild och lite bättre ihopknytning av säcken.
Den är sevärd men ingen blivande klassiker.

Jag har ganska länge önskat mig ett mindre vardagsrumsbord, men nu inser jag att det skulle skapa andra problem än de vi står inför med det nuvarande stora. Jag kommer helt plötligt inte ha någonstans att lägga allt mitt pyssel på. Hela bordet är nu fyllt av garn i olika färger och grovlek, sykorg med massa smått och gott i och påbörjade projekt. Svårt att hålla mig till en sak i taget. Hmm.
Håller på för fullt med en ung pingvin bland annat. Om jag får säga det själv tycker jag den fågeln verkar vara ett riktigt charmtroll allaredan. Lovande va, Cornelia!

Nu ska jag virka vidare, kanske slötitta lite på tv.
Kram

2 kommentarer:

Neijlice sa...

De kanske höll i en aerobicsklass för elefanter?

Magnusen sa...

Jag råkade hitta på en norsk nazi-zombie film! Låter intressant va? Det ska vara en splatterfilm med mycket hjärna å hjärta, bokstavligen =)
Arga zomie nazister innehåller den också hehe
Död Snö heter filmen. relese 2009-08-19

http://www.gratispremium.com/?ref=153865