lördag, juni 6

Sponsra mig!!!

Just ja, har jag sagt att jag tappat stegräknaren?! Det har jag iallafall, någon gång i förra veckan när vi var på fika i Torsång tror jag det hände. Suck. Så nu är jag stegräknarlös.

Jag vill ha en manick som räknar mina steg, jag gillar friheten i att slippa räkna dom manuellt så att säga, som jag fått göra den senaste veckan. Tyvärr tappar jag lätt räkningen när jag.. när som helst, därför finns det ingen stegrapport längre.

Så om det finns en generös och trevlig stegräknardonator och/eller kanske en vänlig själ med ett behov att sponsra där ute,
Jatack, Stegräknare mottages tacksamt och storstilat!
Vill ni ha något för besväret, en stickad mössa, virkad mobilväska eller omnämnade i bloggen eller dylikt, är jag inte omöjlig alls. Tvärtom, jag är väldigt möjlig. Bara jag slipper betala i pengar. Byteshandel är kärlek.

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Jag är absolut villig att ge dig en stegräknare i utbyte mot nåt pingvinigt...
Jag är hopplös på stickning och virkning är omöjligt. Men en virkad/stickad pingvin vore härligt att ha. Kram!
/Cornelia

Neijlice sa...

Åh visst är det jobbigt!
Jag har precis fått byta betteriet i min så nu ska jag komma igång igen!
Hade jag en över hade den snart legat i din brevlåda! Kram

fru svensson sa...

jag har tappat bort min oxå =(

http://www.gratispremium.com/?ref=153865