torsdag, juni 18

Morrn Morrn


Igår var jag och Alfons uppe i skräddarbacken. Vi promenerade med Jess och Casper. Eller, egentligen kan man säga att vi var hemma hos dom och så tog vi en liten promenad också. Jag höll på att dö, igen. Skräddarbackens backar tar livet av mig, Pust!
På vår vandring såg vi denna stora ekorre i en gran. Vad i hela friden är det han har i munnen? Inte är det en kotte iallafall.

Vi blev bjudna på mat och fick och lånade en himla massa till Alfons, Massor med fina kläder och leksaker. När Jocke kom och hämtade oss hade vi problem med att få in allt i bilen.

(Då utspelade sig detta, bara jag som fann det roligt?!)

Jessica- Ni får skaffa Kombi.

Jocke -det är dyrt

Johan, Jessicas karl - Ja. (hehehe)

Jocke - (hehehe)

Jag- hehehee.

Jag tror att Jocke och Johan skulle kunna bli bra vänner, ni ser deras fina samförstånd där va? )

Näväl, idag ska här städas och tvättas och ringas! Och handlas!Framförallt tvättas och handlas. Städningen kanske bara blir en röjning, vi får se. Men nu är det hur som helst dax att ta tag i saken.

*vinkevink*

Posted by Picasa
http://www.gratispremium.com/?ref=153865